Način prijave reklamacije
Želite da reklamirate proizvod?
Potrošač može da izjavi reklamaciju na robu koja nije saobrazna ugovoru. telefonom , pisanim putem (poštom, faksom, elektronskom poštom ) uz dostavu dokumenata kojim se potvrđuje kupovina robe(račun, fiskalni račun, slip ili sl.)
U cilju bržeg rešavanja reklamacije, poželjno je da se reklamacija izjavi na mestu kupovine.
Gde mogu prijaviti reklamaciju?
Reklamacija se izjavljuje na prodajnom mestu gde je roba kupljena ili u sedištu firme u Novom Sadu.Na koji način ?
Reklamaciju možete podneti lično, telefonom , pisanim putem (poštom, faksom, elektronskom poštom ) uz dostavu dokumenata kojim se potvrđuje kupovina robe(račun, fiskalni račun, slip ili sl.).Savetujemo
U cilju bržeg rešavanja reklamacije, poželjno je da se reklamacija izjavi na mestu kupovine.Direktan kontakt za reklamacije
021 452 707, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Imate dodatnih pitanja?
Molimo Vas kontaktirajte nas putem e-mail-a ili pozivom na +381 21 452 707, +381 21 6612 899,